გაკვეთილის გეგმის ფორმა
მასწავლებლის
სახელი გვარი პირადი ნომერი: კუკური წკრიალაშვილი 59001020756
საგანი:
სწავლების საფეხური/კლასი:
მოსწავლეთა რაოდენობა:
გაკვეთილის თემა:
გაკვეთილის თემა:
გაკვეთილის მიზანი:
მოძრაობაზე ამოცანების ამოხცნისას სიჩქარის ერთეულების თანაფარდობაში მოყვანა.
გაკვეთილის სტანდარტი:
მათ. VIII.4.
VIII კლასი
მოსწავლეს შეუძლია გამოთვლებთან დაკავშირებული ამოცანების ამოხსნა
ინდიკატორები
·
ირჩევს და იყენებს სიდიდის ცვლილების სიჩქარის შესაფერის ერთეულებს; გამოსახავს მცირე ერთეულს დიდი ერთეულის გამოყენებით
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი
|
კლ.ორგანიზების
ფორმები
|
სასწ.რესურსები
|
დრო
|
|
1
|
მასწავლებელი
ესალმება კლასს ახსენებს ქცევისწესებს ,აქვე აცნობს სეფასებისრუბრიკას
დაკლასისორგანიზების ფორმებს
|
ვერბალური
ახსნა
|
მთელ
კლასთან
|
შეფასების რუბრიკამიზნების გაცნობა
|
2წთ
|
|
2
|
წინარე
ცოდნის გააქტიურება
|
შესასვლელი
ბილეთები
|
ინდივიდუალურად
|
მომზადებული
მასალა
|
5წთ
|
|
3
|
გაკვეთილის
მიზნების გაცნობა
|
პრეზენტაცია
|
მთელი
კლასი
|
|
12წთ
|
|
4
|
აქტივობა
1.
ამოცანა:
სხვადასხვა სიჩქარეების პატარა ერთეულებიდან დიდ ერთეულებში გადაყვანაზე
|
|
მთელ
კლასთან
|
ინტერნეტ
სლაიდები მოძრაობაზე
|
15წთ
|
|
5
|
ელ.თამაში „დააწყვილე“
|
თამაში
|
მტელ
კლასთან
|
3წთ
|
||
6.
|
აქტივობა2
გასასვლელი ბილეთები ს გამოყენებით
ათვისების
ხარისხის შემოწმება
|
|
ინდივიდულურად
|
ბილეტები
|
5წთ
|
|
7
|
განმსაზღვრელი
და განმავით^არებელი შეფასების
მიცემა
|
|
ინდივიდუალურად
|
რუბრიკების
გამოყენებით
|
3წთ
|
No comments:
Post a Comment