N
|
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
1
|
პრეზენტაციისვიზუალური
ნაწილი
|
მოუწესრიგებელია
არ შეესაბამება შინაარსს
|
მოწესრიგებულია ნაკლები ვიზუალური მასალით
|
მოწესრიგებულია შეესაბამება პრეზენტაციის შინაარსს
|
ზუსტად შეესაბამება ყოველ კომპონენტს
|
2
|
ორიგინალობა
|
აქვს პლაგიატობის
ელემენტები
|
მინიმალურად
ორიგინალურია
|
საკმაოდ ორიგინალურია
|
მთლიანად ორიგინალურია
|
3
|
დავალებასთან შესაბამისობა
|
არ შეესაბამება
დავალებას
|
ვერ მიჰყვებამთლიან ინსტრუქციას
|
მიჰყვება ინსტრუქციას ზოგჯერ ზედაპირულად
|
ყველა ინსტრუქცია გათვალისწინებულია სრულყოფილად
|
4
|
დროის მართვა , მუშაობის მანერა.
|
ვერ გრძნობს დროს. მუშაობს დაბნეულად.
|
მცირედ აჭარბებს დროს. მუშაობსზომიერად.
|
ზუსტად იცავს დროს. მუშაობს კარგად.
|
კარგად გრძნობს დროს. აქვს კარგი მანერა.
|
5
|
მთლიანიშთაბეჭდილება.
|
მიზანი არ არის მიღწეული
|
მინიმალურად არის მიღწეული
|
მიღწეულია გარკვეული მიზანი
|
ყველა მიზანი სრულად არის მიღწეული
|
გაკვეთილის რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
გაკვეთილის შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს, სასწავლო მიზნებს,შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და ვიზუალური თვალსაზრისით.
ReplyDelete